torsdag 4. februar 2010

Hvor blir dagene av?

Tenk at det alt er torsdag!
Dagene og ukene flyr av sted, med klarer ikke helt å følge ..
I morgen har jegFri Så da skal jeg vaske huset ...
Jeg støvsuger hver dag Men det må man gjøre hvis man ikke liker hår rullende på gulvet .. Noe det absolutt gjør med en Hund og til halv persere ...

Men støvete blir det uansett så det er nok bare å ta fram vaskebøtta!
Har kjøpt en aldeles Nydelig såpe,fra  Durance!
Den bør dere investere i hvis dere har mulighet!
 
Nå får jeg vel Kaste meg rundt, slik at jeg får tid til å gjøre det jeg skal før jobben kaller!
Ha en Fantastisk dag der ute!
Vi mailes;)

2 kommentarer:

  1. Travle dager er til for å kunne nyte de dagene som er helt stressfrie!Det er bare det at det er så lenge mellom hver rolige dag!
    Nydelig voffsebilde!
    Janne

    SvarSlett
  2. I morgen er også min vaskedag, har ikke fri, men får hive meg rundt så fort som mulig.

    Så nydelig det bildet av hunden var... Helt forelsket jeg nå;)

    Ha en fin kveld,
    klem,I

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!