lørdag 6. februar 2010

Lørdag og vår følelse

I dag har det vært ett nydelig vær!! Pluss grader i solen, og drypping fra taket!!
Men det er vel litt tidlig å ta fram "små skoene"!!
I går fikk jeg nok en gang en nydelig rosebukett av min kjære mann,
og i dag har vi hatt besøk av familie og de hadde med seg noen fine Primulaer, det er vår blomster det!!
Jeg er vel heldig! Har ikke bursdag en gang...
I dag tenkte jeg å legge ut noen flere bilder av kjøkkenet og som dere kanskje kan se, er ikke peisen helt ferdig enda... Det mangler bare litt skifer der dere ser det er hvitt...
Men det skumle er at vi egentlig ikke legger merke til det lengre, er vant til at det er slik... Så mitt lørdags tips må være: Gjør alt ferdig med engang ellers har det lett for å bli sånn!!
Ha en fantastisk aften:)

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselig kommentar hos meg
    Så heldig du er med mye flotte vår blomster og kjøkkenet ditt så flott ut.. tenkte ikke på at noe manglet før du nevnte det.
    Ha en god dag

    Klem Marianne

    SvarSlett
  2. Heia
    Jeg har en igjen av akkurat den evighetskalenderen i Butikken vår.
    Om du vil ha den kan du sende meg en e-mail til
    termoen@loqal.no
    Klem

    SvarSlett
  3. Så flott du har pyntet med blomster! Skikkeligt koslig hos deg.

    legger oss som følger og ønsker deg en flott uke!

    klem johanna

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!