onsdag 17. oktober 2012

Er litt på gang da...

Hm... Rart igrunn, at jeg alltid faller tilbake på den gammeldagse litt "nusselige" stilen!
Tenkte at den nye stuen skulle bli litt annerledes, men jammen blir den "nusselig" den også...
 Så ble det litt bråstopp da siden jeg føler jeg må begynne litt på "nytt", finne andre løsninger på bord osv..
Og salongbord, det kommer jeg til å lete lenge etter for å si det sånn!!
Gulvet er Merbau parkett så dette skattholdet og rammene passer veldig bra!
Men jeg vil jo ikke ha ett kjedelig salongbord.. Kikket på noen kister i kurv, som sikkert kunne blitt kjempe knall, men, hvor praktisk er egentlig det??

Jeg venter på noen kjempe fine og store kubbelys til disse lysestakene, som jeg for øvrig har hatt liggende en stund.. Jeg gjorde de litt mykere med å pusse de med litt gullmaling (de ble ikke harry altså, for det liker jeg ikke..)!
Vel, gode tips mottas med takk! Da fikk dere ett lite innblikk i hvordan den ene veggen blir iallefall..
Continued follow.......
Ha en strålende dag:))
Klem Tone-C

2 kommentarer:

  1. Hei på deg:) Så koselig blogg du har:)! Jeg har ikke vært her før så har ikke rukket å se på tidligere bilder.. Men det ser jo koselig ut da:)! Bord er vanskelig! Jeg har sett ett bilde av noen som har brukt kurvbord til salongen og det var veldig lekkert. Der løste de "problemet" med å bruke fat og rammer til å sette fra seg ting på:)!
    Lykketil:)!
    Klem Charlotte

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hyggelig hilsen og ide, det setter jeg stor pris på:)!
      Ja det høres pent ut det, mitt nye "problem" er vel at jeg har to 3 setere ovenfor hverandre, så det må være stort nok..
      Ha en fin fin dag!
      Klem Tone-C

      Slett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!