mandag 15. oktober 2012

Nå er det ikke lenge til...

Nei, nå er det ikke lenge til snøen daler og vips så er det jul igjen...
Fant noen  bilder fra inngangspartiet, det er jo litt koselig med vinter og snø også da:))!! Bare det er ordentlig vinter, ikke is og slapseføre, som det har vært de siste årene.. 
Lenge siden det var garantert snø fra November til April! 

Vinterstemning..


Nissen og sekken er ett sikkert juletegn..

Skiene, stavene og skøytene henger ute hele "vinteren"
Må jo innrømme at jeg/vi har kjøpt julebrus og sylte alt, men resten klarer jeg å  venter jeg med;)..
(Litt til iallefall...;) )
Ha en fin fin mandag der ute!!
Klem Tone-C

2 kommentarer:

  1. Så kjekt å ha deg tilbake! Ja tiden går fort. Spesielt når man er opptatt med oppussing.

    Koselig og lun stuen er blitt!!

    Og du så koselig og innbydende inngangspartiet ditt er. Nydelig dør!
    Ja det går mot jul, men her plukker jeg inn blomster fra bedet enda:-)

    Koselige julestemning fra tidligere jul. Håper vi får noe annet enn slaps i år.

    Ha en fin ukestart!

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjempe koselig å høre fra deg:))!!
      Ja det er ikke verst å plukke inn blomster enda:)..
      Men kan jo være greit det, så går høsten litt fortere;))..
      Ha en fin fin dag/uke!
      Klem Tone-C

      Slett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!