onsdag 24. oktober 2012

Modell for en dag..

I dag skal jeg og barna være modeller for en dag:))
Skal si moren og datteren gleder seg, guttene er kanskje ikke like entusiastiske det må sies...






Etter en litt kald skitur i Januar..
Men som kvinner flest sliter jeg med å finne ut hva jeg/vi skal ha på!
Det beste er jo at alle har nesten like farger og helst ikke så mye mønster for å oppnå best resultat..
Men når man har en "motebevist" jente i den ene enden og en "samme det vel" gutt i den andre så kan det lett by på problemer...


Har forøvrig lokket med litt MCèrn mat, og har overhodet ikke sagt at det kan ta inntil 3 timer..... Noe må man jo holde for seg selv...
Ha en strålende dag alle sammen!


Stor klem fra Tone-C

3 kommentarer:

  1. Blir spennende da!:)
    Søt hund forresten;)
    Jeg har en giveaway på gang:)
    Ta en tur innom bloggen min så får du se:)
    Ha en fin dag videre skjønne deg:)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Hællenusk for en skjønning :)
    Morro med bilder av familien - kos dere masse!

    Koselig å se deg tilbake, har lest meg bakover og fulgt oppussingen din. Blir flott - og ja, man er nok tro mot egen smak :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Hallo:)
    Takk for koselige kommentarer!
    Ja det var artig med styling osv:)) Flotte bilder ble det også, iallefall av barna;)
    Men, det ble da sent nok! Brukte over 3 timer!!
    Klem Tone-C

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!