fredag 5. oktober 2012

Fredag!!

Endelig fredag..
I helgen er jeg nesten alene hjemme.. Mannen er på hytta to av barna på høstferie, så det er kun jeg og eldstemann hjemme.. Jeg skal riktignok jobbe i helgen, ellers hadde nok jeg sittet på hytta med nesa i en god bok omgitt av flott natur og levende lys..
Men her sitter jeg altså, hjemme en fredag kveld på blogg:))


Som nevnt i forrige innlegg holder jeg på med innredning av en ny stue..  
Her har jeg puttet inn noen bilder fra den ene "kroken" i stuen, synes kanskje det blir litt blast..
Har to Ikea Ektorp 3 setere i stuen her også, hvite, som veggene...
Så stuen er langt i fra ferdig, så fortsettelse følger....
Kommentarer og ideer mottas med takk:))!
Ha en fin fin fredag og helg:))
Stor klem Tone-C

1 kommentar:

  1. Hei:-)! Synes det ser kjempe fint ut! Gleder meg til å se det ferdige resultatet!
    Mvh Anne

    SvarSlett

Så bra at du vil legge igjen en kommentar til meg:)) Det setter jeg veldig stor pris på:)) Tusen takk!